Att hålla sig ajour and so on



Har gjort middag, riktig alltså. Kroppen vill inte ha nudlar längre, den har strejkat några dagar och fick ordentlig mat nu. Fläskfile/kantarell gryta med potatis och svartvinbärs gele. Kroppen skrek, fatta ingenting, magorgasm. Vad stoppar du i mig va är de här, hur jobbar vi nu? Vi ligger nu däckade i soffa/säng. koma. Lyssnar på Leonard Cohen. Har diskuterat allt. Huliganer, bloggande, apps, svininfluensa vaccin, media, twitter, skola, google med deras miljoner funktioner osv. De finns så mkt man kan hålla på med. Vi kom fram till att vi kommer dö utan internet och Google kommer ta över världen. Sen vet vi inte om de är bra eller dåligt att ta svininfluensa spruta, de känns lite flummigt.

Josefin börjar snart jobba med Html-koder i skolan o ska bygga hemsida. Det tycker jag verkar helt ok. Html-koder. Hotmailkoder som ja kallade det. Maria och Josefin skrattar åt mig. Vi diskuterar vidare på det här med skola. Jag läser på Björns status, han har någon sals tenta snart. Jag frågar, va är salstenta? Salsa tenta? Dansatenta. Åh jag vill dansa. Kul! Dom skrattar åt mig igen. Fredrika, Saaaaaaaaaals tenta. Ja men va fan hur ska man veta sånt om man inte håller på med det va. Är lite sugen. Men kanske ändå inte. Ni kan ju skratta vidare åt mig. Ett gott skratt förlänger livet. De bjuder jag på.




Kommentarer
Postat av: josefin bergman

du är för himla go du min fina vän!

<3

2009-11-02 @ 22:32:41
URL: http://josefinbergman.blogspot.com/
Postat av: Tout

FNISS JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!

2009-11-02 @ 23:02:41
Postat av: Fredrika

MMMM 2

2009-11-03 @ 00:02:50
URL: http://fredrikamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0