DURÅ?




Jag fick konstigaste samtalet nyss, och han undrade vem jag var. Vadå? Vem är du!?


F- Fred Perry det är Fredrika

Okända killen- HÄÄJ DU HAR RINGT MÄÄÄJ

F- Ehh, HÄJ? hmm "NÄJ?" njaa. inte idag. eeh (hundra tankar, vem kan det vara vavava)

Okända Killen- JOEEEE DU HA RINGT MÄÄÄJ?! VA VEM ÉÉÉÉÉÉÉ DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU?

F- Ja det kanske är någon annan här som har ringt dig någon gång, för jag har inte ringt idag iaf. Eller någon annan gång heller faktiskt. Jag vet tyvärr inte vem du är? Någon här, och inte jag, kanske har sökt dig?

Okända killen- JA HÄTÄR SONYY NILLSOOOOOOON O JA E TRRÄÄÄTTON!

F- Jaha Sony. Jag vet inte vem det kan ha varit som ville nå dig tyvärr vi får se om det kommer fram tillslut. Hejdå

Okända killen- jaha ok a blev kanske fääl..häjdå


UNGE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0