Ny mobil. GAH. Nytt nummer.


Jag svettas! Oj vad jag svettas. Jag skakar. Vågar knappt titta på den. Skulle köpa en mobil. Har tänk på det så länge. Det värsta jag vet är försäljare som inte kan hjälpa en när det gäller teknik. Jag fick panik inne på Phonehouse för säljaren där stod som en stor sork och försökte hjälpa mig. Han lyssnade inte ens på mina behov ( ALLT SKA VA GRATIS OCH JAG VILL HA ALLA FUNKTIONER PÅ DEN ) så jag fick frisläpp och låtsades att det ringde i min mobil och gick ut därifrån. Hejdå!

Gick in på Tre. Träffade världens gullig. Adrian! Fokn' love you! Efter mycket si och så och hej och hå, velande, skratt och hmmm samt val av nytt nummer (tog bara en kvart, han ville hitta ett så bra som möjligt till mig) så har vi kirrat en ny lur. Det var inte gratis, men den är bra, snygg och jävligt mysig. Vågar inte röra den. Ligger där brevid paketet nu och ser livsfarlig ut. Jag är lite rädd, och exalterad. Det här får nog vara en vändpunkt i mitt liv, vänder det inte så skjuter jag mig i bröstet flera gånger om. Hej Iphone. I'm gonna name you Black Betty- AND ramalam you if you bail me. Tack till dig Adrian på Tre/Kungsgatan.


Jag har nytt nummer, men det gamla är fortfarande aktiverat som extra telefon. Tex när jag hoppar fallskärm, kör cross i bergen och sånt, och inte vill ha med Betty.

Kommentarer
Postat av: Johan

Men vad bra att du skickar iväg ditt nya nummer da så man får tag på dig. Fraggel

2009-11-05 @ 13:49:42
URL: http://johanc123.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0