Hösten är här och fredrika är inte kär



Nej hon ska ut o hångla med livet, som hon håller på att dumpa någonstans, det är givet. För jag pratade nyss med Ida och jag fick en knorr i hela kroppen, hon sa så mycket bra så jag nästan tog mig själv på snoppen, som jag inte kunde hitta (för jag är ju flicka). Adrenalinet rusar runt och förut mådde ja jämt illa men nu ska vi se till att få fart på den här lilla, man ska inte leva när man är gammal för då går man me kryckor, gnäller och ramlar. Gnäller på allt man kunde ha anammat. Tittar med gäddhäng tillbaka på den tröökiga tiden man levde och önskar sig annat.



Banksy

 

Kommentarer
Postat av: Tout

JAG DÖR! HAHAHAHAHA

2009-11-03 @ 21:59:08
Postat av: Fredrika

yes asså nya NWA haha

2009-11-03 @ 23:59:23
URL: http://fredrikamagnusson.blogg.se/
Postat av: Ida - den smarta

JAG SÄGER KLOKA SAKER! WOHOO!

2009-11-04 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0