Hänger inte läpp för det.



Vilket liv man lever va, att man lever? Snyggast igår var Johan utan tvekan. Kom nersmetad i brunt som pimp/afroman. Det enda man såg var hans vita tänder och rosa läppar. Sen fanns det lite annat gott. Mexikanare, döden, svininfluensan, fånge, generad?, tomtar och annat. Vi va pirater. Skulle va häst men jag höll på o strypas och klaustrofoba av dräkten så det fick bli ngt enklare. Min kväll blev kortvarig för kroppen strejka sönder och tvingade hem mig. Hade gärna velat dra ut me afroman o co men man får inte som man vill alltid. Nu ska jag rehaba, äta frukost, ta promis och hänga lös. Veckan som kommer är fullspäckad med träning o roliga saker. Spelningar är på ingång så de blir rodding upp med bra plattor i mängder. Catch you on the flipside eller.


Snygg eller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0