Shakedown - Love game


Inatt jag drömde något som jag inte kommer ihåg. Det var sjukt bra sova inatt och jag ville sova vidare men det fick man inte. Tre kaffe senare vill jag bara SPELA MUSIK OCH HOPPA UPP OCH NER OCH SKRIKA, JAG TACKAR LIVET! Jag behöver en ny mixer så om det är någon som sitter och trycker på en Pinoeer eller Vestax, inte för trehundramiljoner men inte heller en som är sönder, så blir jag svinglad. Dessutom ska jag börja satsa på att provocera mera om allt möjligt på min bögg. (eller numer VÅR, jag har fått hemlig-än-så-länge-förstärkning!) Så man måste hålla sig uppdaterad. Älskar min tvångstaktik. En strategi för att tillslut bli rik som Anka men jag ska inte bara gifta mig med Paul och vara duktig hemmafru (Kanske redan den bästa men tänker inte sitta hemma o glo när alla ska ut o festa) Nej jag ska jobba på att casha in på allt ja gör, jag är bra på många plan så det är bara o köra. Du kan ju vara bra på typ en grej medan jag är bra på kanske 3987343, lite skillnad va.

Många bäckar små ja ni vet ju var det leder. Rakt ut i det stora BLÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0